Email icon info@duosshop.hr
  • Kontaktirajte nas putem e-maila 24/7.
  • Odgovorit ćemo Vam sigurno do 24 sata.
Tražim
Unesite traženu frazu, molim
Brendovi
(
)
Proizvodi
(
)

Tehnički problemi

Imam problem s prijavom

Ukoliko imate problem s prijavom na Vaš račun, provjerite, jeste li unijeli sljedeće podatke točno: E-mail i lozinka moraju biti isti u skladu s tima koje ste unijeli prilikom registracije. Ukoliko ste zaboravili lozinku, kliknite na „Zaboravljena lozinka?  Obnoviti odmah“ U slučaju potrebe kontaktirajte našu podršku kupcima.

Imam problem s pristupanjem vašim internetskim stranicama. Što mogu napraviti?

Ako imate problem s pristupom našoj web trgovini, preporučujemo Vam sljedeće: Izbrišite kolačiće – ove datoteke spremamo s ciljem pružiti Vam bolji doživljaj pri kupnji (naprimjer čuvanje proizvoda u košarica određeno vrijeme, spremljena prijava nakon što napustite naše internetske stranice, brže učitavanje web stranica i sl.)  U slučaju većine internetskih preglednika možete kolačiće ukloniti uz pomoć gumbova „Alati“ ili „Povijest“. Više o kolačićima nađete ovdje. Ponovno pokrenite preglednik (nakon što izbrišete kolačiće ponovno učitajte preglednik). Update operacijskog sustava -  provjerite, imate li aktualnu inačicu Vašeg operacijskog sustava. Kontaktirajte nas -  napišite našoj podršci kupcima. Pružite čim više informacija o Vašem problemu. Vrlo korisni su snimci zaslona.

Moram se registrirati prije kupovine?

Ne, ne morate. Nudimo Vam mogućnost kupovine preko web trgovine i bez registracije. Dovoljno je da u posljednjem koraku košarice unesete osnovne kontaktne podatke da znamo, kamo poslati narudžbu. Ali, registracije je vrlo jednostavna i traje samo nekoliko sekundi. Kao registrirani kupac možete mijenjati Vaš profil, pregledavati status Vaših narudžbi i naručivati brže bez ponovnog upisivanja kontaktnih podataka. Registriranim kupcima redovno šaljemo kupone s popustima a posebne akcije.