Imam problem s prijavom
Ukoliko imate problem s prijavom na Vaš račun, provjerite, jeste li unijeli sljedeće podatke točno: E-mail i lozinka moraju biti isti u skladu s tima koje ste unijeli prilikom registracije. Ukoliko ste zaboravili lozinku, kliknite na „Zaboravljena lozinka? Obnoviti odmah“ U slučaju potrebe kontaktirajte našu podršku kupcima.
Imam problem s pristupanjem vašim internetskim stranicama. Što mogu napraviti?
Ako imate problem s pristupom našoj web trgovini, preporučujemo Vam sljedeće: Izbrišite kolačiće – ove datoteke spremamo s ciljem pružiti Vam bolji doživljaj pri kupnji (naprimjer čuvanje proizvoda u košarica određeno vrijeme, spremljena prijava nakon što napustite naše internetske stranice, brže učitavanje web stranica i sl.) U slučaju većine internetskih preglednika možete kolačiće ukloniti uz pomoć gumbova „Alati“ ili „Povijest“. Više o kolačićima nađete ovdje. Ponovno pokrenite preglednik (nakon što izbrišete kolačiće ponovno učitajte preglednik). Update operacijskog sustava - provjerite, imate li aktualnu inačicu Vašeg operacijskog sustava. Kontaktirajte nas - napišite našoj podršci kupcima. Pružite čim više informacija o Vašem problemu. Vrlo korisni su snimci zaslona.
Moram se registrirati prije kupovine?
Ne, ne morate. Nudimo Vam mogućnost kupovine preko web trgovine i bez registracije. Dovoljno je da u posljednjem koraku košarice unesete osnovne kontaktne podatke da znamo, kamo poslati narudžbu. Ali, registracije je vrlo jednostavna i traje samo nekoliko sekundi. Kao registrirani kupac možete mijenjati Vaš profil, pregledavati status Vaših narudžbi i naručivati brže bez ponovnog upisivanja kontaktnih podataka. Registriranim kupcima redovno šaljemo kupone s popustima a posebne akcije.